سهرابیان با قراردادی دو ساله به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشت.

آرمین سهرابیان به استقلال پیوست / سهرابیان: نکونام مربی بزرگ و کاربلدی است
به گزارش قدس آنلاین، آرمین سهرابیان به طور رسمی با آبی پوشان پایتخت قراردادی دو ساله امضا کرد.

سهرابیان پیش از این، سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود داشت، و اکنون از گل گهر سیرجان به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شد.

آرمین سهرابیان به استقلال پیوست

سهرابیان پس از عقد قرارداد با استقلال: قوی‌تر از گذشته برگشتم

مدافع جدید استقلال گفت: خوشحالم که به استقلال برگشتم.

آرمین سهرابیان مدافع جدید استقلال بعد از عقد قرارداد با این تیم اظهار کرد: خیلی خوشحالم که قراردادم نهایی شد و در این دو هفته آقا جواد و آقای کریمی خیلی پیگیر بودند و خیلی زحمت کشیدند تا قراردادم نهایی شود و خوشحالم که به استقلال برگشتم. امیدوارم سال خوبی را داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

مدافع جدید استقلال درباره اینکه در دوره استراماچونی از استقلال جدا شد افزود: من چهار سال از استقلال دور بودم و تجربیات خوبی کسب کردم و قوی‌تر از قبل برگشتم.

سهرابیان در مورد اینکه امسال هدف اصلی‌اش چیست؟ تصریح کرد: هدف اصلی استقلال همیشه قهرمانی است و ما برای قهرمانی می‌جنگیم.  سالی که جدا شدم از روزهای سخت زندگی‌ام بود و گفتم که می‌روم تا تجربیات خوبی کسب کنم و حالا آمدم که خودم را ثابت کنم.

وی درباره  رقابت با مرادمند هم گفت: نظر مربی است که کدام بازیکن بازی کند و تلاش می‌کنم که جایگاهم را در تیم ثابت کنم و یکی از اهدافم این است که به تیم ملی برسم.

سهرابیان در مورد فشار زیاد روی خط دفاع استقلال نیز گفت: تلاش می‌کنیم که خط دفاعی مستحکمی داشته باشیم. آقای نکونام مربی بزرگ و کاربلدی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.